Povestile lui Bibiguli

Martie 28, 2014

Lipsa vitaminei D are efecte devastatoare

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 6:23 am

Ceea ce ne este acum foarte clar în urma desfăşurării tuturor noilor studii, este că deficienţa de vitamina D poate fi  numitorul comun al majorităţii bolilor degenerative moderne, cu efecte devastatoare. Pacienţii cu insuficienţa renală suferă la unison de deficienţa de vitamina D, iar diabeticii se află de obicei în aceeaşi situaţie. Persoanele care suferă de cancer, prezintă aproape în toate cazurile deficienţă gravă de vitamina D, precum şi persoanele cu osteoporoză şi scleroză multiplă.
De fapt, deficienţa de vitamina D poate fi cauza principală a atât de multor afecţiuni degenerative, încât remediind deficienţa în rândul populaţiei, ar putea foarte bine devasta “industria de asistenţă medicală” orientată spre profit, care domină medicina occidentală a zilelor noastre.
Cu alte cuvinte, educaţi populaţia în legătură cu vitamina D, şi industria cancerului va suferi pierderi devastatoare de profit vitamina D previne 4 sau 5 din toate tipurile de cancer).

Predecesorii noştri nu erau nevoiţi să “gonească după un remediu” sau “să militeze pentru un tratament de vindecare” prin nişte strângeri de fonduri ridicole; ei pur şi simplu păşeau în lumina soarelui, fiind vindecaţi de cancer prin simpla expunere la acţiunea razelor solare. Plimbarea pe afară, în sine, constituie “vindecarea” de cancer, despre care industria susţine că ar necesita miliarde de dolari pentru cercetări adiţionale.

Este recomandat sa luam vit. D din expunere zilnic 15 min la soare(razele UV) si

alimentele bogate în vitamina D, precum peştele gras, uleiul de peşte,gălbenuşul de ou(ou fiert moale), ficatul de vita, laptele integral şi produsele lactate nedegresate.

 Surse alimentare

Somon…………….9,0 microgr/100 gr
Macrou……………8,6 microgr/100 gr
Sardine……………6,7 microgr/100 gr
Hering……………..6,2 microgr/100 gr
Ton…………………5,0 microgr/100 gr

Lapte   integral…..2,4 microgr/100 ml
Ficat de vită………0,7 microgr/100 gr
Ou………………….0,6 microgr/ gălbenuş 
Unt…………………0,2 microgr/100 gr

 

Aport zilnic recomandat
Nou-născuţi……………….20-25 microgr/zi
Copii 1-3 ani…………………..10 microgr/zi
Copii 4-12 ani…………………..5 microgr/zi
Adolescenţi………………………5 microgr/zi
Adulţi……………………………..5 microgr/zi
Vârstnici 51-69 de ani………10 microgr/zi
Vârstnici peste 70 de ani…..15 microgr/zi
Gravide………………………….10 microgr/zi
Femei care alăptează…………10 microgr/zi

Pimit pe mail

 

Martie 27, 2014

Sfaturile Parintelui Arsenie Boca

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 6:09 am

http://suntsanatos.ro/spiritualitate/parintele-arsenie-boca-marturii-si-tratamente-naturale.html

Martie 7, 2014

Gulie cu carnati

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 3:37 pm

 

1/2 kg de gulii, 2 perechi de carnati, 500 g cartofi, 500 g rosii, 3-4 ardei grasi, 2 cepe, 70 g smantana acra, ulei, sare, boia dulce.
Guliile se taie in bucati mai mari, carnatii si cartofii in felii, ardei in fasii iar rosiile in cuburi mici. Intr-un castron Zepter se aseaza un strat de zarzavaturi si unul de carnati, se condimenteaza fiecare strat si se continua tot asa.Se fierbe totul cu capac, timp de 35 de minute. Cand mancarea este gata, turnam peste ea smantana acra si mai fierbem cu capac, inca 5 minute.
Reteta de la Zepter.

Gulia este o leguma din familia verzei, mai putin apreciata la noi, dar extrem de popular in tarile din nordul Europei. Este o sursa bogata de vitamine (B6, C) si minerale precum fosfor, potasiu, magneziu, calciu, manan si cupru. Pentru cei care vor sa slabeasca, gulia este alegerea ideala, 100 g avand doar 27 de calorii. Iata cateva dintre beneficiile guliei: regleaza glicemia, intareste oasele si dintii, previne cancerul si creste imunitatea (Sursa Bizi.ro)

Blog la WordPress.com.