Povestile lui Bibiguli

Noiembrie 18, 2014

Omleta cu ciuperci si sunca

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 9:20 am

5 oua, 3 felii de sunca, 200 ml sos alb ( faina, unt, apa, sare, piper, galbenus ), 2 linguri de vermut alb, 2 linguri de ciuperci taiate marunt, sare, piper, 100 g unt.

Se prajeste omleta, dar se opreste coacerea inainte de a fi rumenita ( foarte important ). Se rastoarna intr-un vas yena, bine uns cu unt. Deasupra, se pun feliile cu sunca taiate in bucatele si un paharel mic de vermutul alb si se aseaza in cuptor, pentru 10 minute. Se serveste cu sos alb si ciuperci taiate felii si sotate in unt.

Autor Valeria Petrescu, Romania

Noiembrie 16, 2014

Omleta cu ciuperci

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 2:19 pm

Se face din acelasi numar de oua si ciuperci mici (champignion).
2 linguri de unt, sare, piper.
Se soteaza in unt, ciupercile spalate si feliate si se amesteca cu ouale batute pentru omleta. Se adauga sare si piper si se prepara omleta in mod obisnuit.

Autor, Valeria Petrescu
Aliment hiperproteic, nerecomandat copiilor sub 12 ani.

Noiembrie 10, 2014

Omleta siciliana

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 9:34 am

5 oua, 2 rosii mijlocii, 50 g de cascaval, sare, piper, 1 lingura de smantana, unt sau ulei pentru prajit.
Se taie in felii rosiile si se calesc in unt sau ulei, pana le scade zeama. Se bat ouale se adauga smantana, cascavalul taiat in felii si rosiile. Se prajeste omleta dupa reteta obisnuita.
Autor, Valeria Petrescu
Aliment recomandat si copiilor peste 2 ani.

Noiembrie 9, 2014

Omleta taraneasca italiana

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 3:10 pm

5 oua, 3 cartofi mijlocii, 50 g slanina, sare, piper, 1 lingura de smantana, unt sau ulei pentru prajit.
Se prepara ca omleta Parmantier, dar in loc de cascaval se foloseste slanina usor gratinata.

Autor, V. Petrescu

Aliment cu continut ridicat de lipide.

Noiembrie 1, 2014

Omleta Parmentier

Filed under: Uncategorized — bibiguli @ 2:34 pm

5 oua, 3 cartofi mijlocii, 50 g cascaval, sare, piper, 1 lingura de smantana, unt sau ulei pentru prajire.
Se curata cartofii si se taie in rondele care se prajesc in unt sau ulei. Se bat ouale, se sareaza si se pipereaza si se adauga smantana. Se adauga cartofii si cascavalul taiat in felii subtiri. Se prajeste omleta dupa reteta obisnuita.

Autor, Valeria Petrescu

Aliment bogat in glucide.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.